Jak nakupovat, platební a dodací podmínky
Jak si mohu objednat
Vytvoření objednávky je zcela jednoduché: po vložení požadovaných položek do nákupního košíku kliknete na ikonu nákupního košíku v pravém horním rohu a vyberete možnost „Pokračovat do košíku“. Následně vás provedeme procesem objednávky ve třech krocích (nákupní košík – doprava a platba – informace o vás). Objednávku závazně objednáte na konci tohoto procesu kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“.
Přehled možností platby
-
Google Pay. Služba pro snadný a rychlý způsob bezdotykového placení jako s běžnou platební kartou. Pro používání platební metody musíte mít uloženou platební kartu v aplikaci Google Store, mít kartu uloženou v Google účtu nebo v rámci prohlížeče Chrome.
-
Online platba kartou. Okamžitá platba kartou. Při platbě budete přesměrování na zabezpečenou platební bránu Shoptet Pay.
-
Převodem. Pro platbu převodem máte možnost využít účet 331033800/0300.
-
Hotově. Platba při převzetí zboží v naší kamenné prodejně MARISTI na adrese Pražská 255/41, 779 00 Olomouc 9-Řepčín v nákupním centru Olomouc CITY.
-
Dobírkou. Zboží zaplatíte přepravci při dodání, přímo na Vámi zvolené adrese. Při volbě tohoto způsobu platby účtujeme poplatek 30 kč.
Přehled možností dopravy
-
GLS. Objednávku odešleme pomocí dopravce GLS na Vámi zvolenou adresu. Při volbě tohoto způsobu dopravy účtujeme poplatek 120 kč.
-
Osobní odběr na prodejně. Zboží si vyzvednete v naší kamenné prodejně MARISTI na adrese Pražská 9/255/41, 779 00 Olomouc 9-Řepčín v nákupním centru Olomouc CITY.
Zákaznický účet
-
Jak si zaregistrovat zákaznický účet?
Zaregistrovat si nový zákaznický účet je možné pomocí kliknutí na ikonu panáčka v pravém horním rohu a následném vyplnění svého kontaktního emailu a hesla. Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů. Zaregistrovat se je také možné v průběhu nákupu v záložce „Informace o vás“ a to pomocí možnosti „Chci se registrovat v e-shopu“. -
Jak se přihlásit do zákaznického účtu?
Přihlásit se do zákaznického účtu je možné pomocí kliknutí na ikonu panáčka v pravém horním rohu a následném vyplnění dříve zadaného přihlašovacího emailu a hesla. -
Mohu si upravit svá data?
Po přihlášení do svého zákaznického účtu je možné upravovat své osobní a kontaktní údaje. Změny potvrdíte kliknutím na tlačítko „uložit“. -
Jak mohu smazat svůj účet?
Žádost o zrušení zákaznického účtu nám můžete zaslat kdykoliv na emailovou adresu maristi@maristi.cz. Tuto žádost prosím odešlete z emailové adresy uložené v zákaznickém účtu, který chcete zrušit. Po zpracování žádosti obratem odstraníme Váš účet za předpokladu, že neexistují žádné právní předpisy, které by tomu bránily (například neuhrazená platba). -
Co dělat, pokud jsem ztratil heslo pro přihlášení do svého zákaznického účtu?
Pro obnovení svého zapomenutého hesla klikněte na ikonu panáčka v pravém hornímu rohu a následně klikněte na možnost „zapomenuté heslo“. Poté zadejte emailovou adresu, kterou jste použili při registraci svého zákaznického účtu. Obdržíte od nás odkaz pro nové nastavení hesla. -
Budou mé údaje poskytnuté třetím stranám?
Striktně uchováváme všechny zákaznická data a neposkytujeme je třetím stranám.