Jak nakupovat, platební a dodací podmínky

Jak si mohu objednat

Vytvoření objednávky je zcela jednoduché: po vložení požadovaných položek do nákupního košíku kliknete na ikonu nákupního košíku v pravém horním rohu a vyberete možnost „Pokračovat do košíku“. Následně vás provedeme procesem objednávky ve třech krocích (nákupní košík – doprava a platba – informace o vás). Objednávku závazně objednáte na konci tohoto procesu kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“.

Přehled možností platby

  1. Google Pay. Služba pro snadný a rychlý způsob bezdotykového placení jako s běžnou platební kartou. Pro používání platební metody musíte mít uloženou platební kartu v aplikaci Google Store, mít kartu uloženou v Google účtu nebo v rámci prohlížeče Chrome.

  2. Online platba kartou. Okamžitá platba kartou. Při platbě budete přesměrování na zabezpečenou platební bránu Shoptet Pay.

  3. Převodem. Pro platbu převodem máte možnost využít účet 331033800/0300.

  4. Hotově. Platba při převzetí zboží v naší kamenné prodejně MARISTI na adrese Pražská 255/41, 779 00 Olomouc 9-Řepčín v nákupním centru Olomouc CITY.

  5. Dobírkou. Zboží zaplatíte přepravci při dodání, přímo na Vámi zvolené adrese. Při volbě tohoto způsobu platby účtujeme poplatek 30 kč.

Přehled možností dopravy

  1. GLS. Objednávku odešleme pomocí dopravce GLS na Vámi zvolenou adresu. Při volbě tohoto způsobu dopravy účtujeme poplatek 120 kč.

  2. Osobní odběr na prodejně. Zboží si vyzvednete v naší kamenné prodejně MARISTI na adrese Pražská 9/255/41, 779 00 Olomouc 9-Řepčín v nákupním centru Olomouc CITY.

Zákaznický účet

  1. Jak si zaregistrovat zákaznický účet?
    Zaregistrovat si nový zákaznický účet je možné pomocí kliknutí na ikonu panáčka v pravém horním rohu a následném vyplnění svého kontaktního emailu a hesla. Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů. Zaregistrovat se je také možné v průběhu nákupu v záložce „Informace o vás“ a to pomocí možnosti „Chci se registrovat v e-shopu“.

  2. Jak se přihlásit do zákaznického účtu?
    Přihlásit se do zákaznického účtu je možné pomocí kliknutí na ikonu panáčka v pravém horním rohu a následném
    vyplnění dříve zadaného přihlašovacího emailu a hesla.

  3. Mohu si upravit svá data?
    Po přihlášení do svého zákaznického účtu je možné upravovat své osobní a kontaktní údaje. Změny potvrdíte kliknutím na tlačítko „uložit“.

  4. Jak mohu smazat svůj účet?
    Žádost o zrušení zákaznického účtu nám můžete zaslat kdykoliv na emailovou adresu
    maristi@maristi.cz. Tuto žádost prosím odešlete z emailové adresy uložené v zákaznickém účtu, který chcete zrušit. Po zpracování žádosti obratem odstraníme Váš účet za předpokladu, že neexistují žádné právní předpisy, které by tomu bránily (například neuhrazená platba).

  5. Co dělat, pokud jsem ztratil heslo pro přihlášení do svého zákaznického účtu?
    Pro obnovení svého zapomenutého hesla klikněte na ikonu panáčka v pravém hornímu rohu a následně klikněte na možnost „zapomenuté heslo“. Poté zadejte emailovou adresu, kterou jste použili při registraci svého zákaznického účtu. Obdržíte od nás odkaz pro nové nastavení hesla.

  6. Budou mé údaje poskytnuté třetím stranám?
    Striktně uchováváme všechny zákaznická data a neposkytujeme je třetím stranám.